Georgiana Arsene

„Intai te vor injura. Pe urma, vor rade de tine. Apoi, te vor declara nebun. Dupa aceea vor incerca sa te compromita. Intr-un tarziu, vor face tot posibilul sa te lichideze. Daca scapi cu viata din toate acestea, vei fi un om mare”. Mahatma Gandhi

Titlul nu are nici un sambure de atractivitate. Probabil pentru ca intregul dialog-sau mini dialog?-nu suscita imaginatia. Nu exprima nimic, in afara de jignirile unui jurnalist care, neacceptand un punct de vedere diametral opus, prefera sa recurga la invective.

Trec este faptul ca limbajul folosit nu il inalta pe acesta ca barbat.

Dar sa va prezint faptele. Astazi, i-am lasat intr-un mesaj privat pe Fb o trimitere catre articolul meu care il viza direct. Reactia lui Cartianu nu a intarziat sa apara.

Redau mai jos intreaga conversatie:

Grigore Cartianu: Multumesc pentru informatie. Aflu si eu ce limbrici mai colcaie prin matele internetului.

Georgiana Arsene: Multumesc pentru apreciere. O zi frumoasa.

Grigore Cartianu: Dar cine e autorul? Din ce vad, nu se semneaza.

Georgiana Arsene: Eu. E blogul meu.

Grigore Cartianu: Mizerabil text. Imi mentin aprecierea. Sper sa te plateasca bine baietii veseli!

Georgiana Arsene: Imi trec acum numele. Imi place enorm Putin. Atat.

Grigore Cartianu: Bine. Succes la ruble!

Georgiana Arsene: Nu ma plateste nimeni. Imagini pentru grigore cartianu

Grigore Cartianu: Atunci, imi pare sincer rau de tine. Gandirea precara este un handicap.

Georgiana Arsene: Tot ce se poate. Credeti ca este un handicap faptul ca scriu din convingere?

Grigore Cartianu: Multi bolnavi ai istoriei au actionat din convingere.

Georgiana Arsene: Sa nu extindem boala si asupra mea. Inteleg ce spuneti. Va ofer spatiu pe blogul meu pentru un drept la replica.

Grigore Cartianu: Nu ma intereseaza.