Legătura dintre Cărtărescu şi Robert de Niro! Nimeni nu a ştiut!


Georgiana Arsene

Scriitorul Mircea Cărtărescu nu este doar autorul romanului „Levantul”, devenit celebru după pomenirea sa de către Traian Băsescu, ci, după cum mărturiseste, a semănat într-o perioadă cu Robert de Niro. 

Afrmaţia apare pe contul său de Fb, însoţită şi de o fotografie doveditoare. În urmă cu ceva timp, lui Cărtărescu îi apăruse o aluniţă, fix ca a lui de Niro.

Realitatea a fost cruntă şi iluzia s-a risipit într-o dimineaţă, când aluniţa a dispărut…

„Stăteam în staţia lui 21 şi cântam în gând „Picasso’s Last Words” şi mă
simţeam fericit
eram fericit că exist şi credeam, pe cuvânt, credeam prima dată în viaţa
mea în realitatea absolută a maşinilor şi tramvaielor şi bordurilor
credeam şi în nori, mi se părea că am o istorie, că am un trecut, că
am scris cărţi”… Mircea Cărtărescu, „Zepeline peste Piaţa Bucur Obor”

Şi nouă, profanilor, ni se pare că a scris cărţi…

Un gând despre “Legătura dintre Cărtărescu şi Robert de Niro! Nimeni nu a ştiut!

Lasă un răspuns

