Ce mai scriu românii la „Mica Publicitate”


Georgiana Arsene

Printre anunţuri de prestări servicii, pierderi, juridic, diverse şi decese, în ediţia print a ziarului Adevărul de astăzi am găsit un anunţ care mie, cel puţin, mi s-a părut ciudat. Dar, cine ştie, poate că nu am eu inteligenţa necesară să îl înţeleg.

Iată cum sună anunţul:

„De Sfânta Marie „La mulţi ani!” distracţie frumoasă cântând: Marioară de la munte, Marie şi Mărioară, Ţii minte dragă Marie, Ave Maria, Marina etc. Totuşi, dăruiesc idei, marcă concurs Tv de idei pentru salvat România, inundaţii, incendii, economii, însănătoşiri, prins şobolani etc (deja aplicate: bon ordine, ordonat mapamondul etc. etc.). Rog folosiţi-mă, în special conducerea, preşedintele Iohanis etc Facebook-Cârnu Ion (10 video, 100 fotografiile mele etc), 0728/005803-rog mesaj scris”. anunt

Deci omul face dedicaţii, dar scapă şi ţara de probleme, ne dă idei cum să ne însănătoşim, cum să scăpăm de şobolani. Tot ce mai trebuie făcut este ca preşedintele să îl ia consilier şi deja devenim putere globală.

Şi când mă gândesc că am stat atâta în ignoranţă, când soluţia era atât de aproape…

Doamne, mare îţi e grădina!

Lasă un răspuns

