Anti-ştiri sau cum câştigă bani fătucile transpirate.


Georgiana Arsene

Ziarul „Cotidianul” nu se numără printre accesările mele decât foarte, foarte rar. Nu am ce să citesc acolo, mai ales de când genialul redactor şef al publicaţiei, Simona Popescu, l-a întrebat pe renumitul neurochirurug dacă a găsit şi creiere mici, mici de tot.

Dar azi, că tot e marţi, am deschis-nici nu ştiu dacă să o numesc rubrică, dar hai, că sunt eu bun creştin îi spun aşa-deci azi am deschis rubrica intitulată occidental, că doar ideea de fake news e la modă, „Anti-ştirile Cotidianul”. Rubrica are şi video. Într-unul, o fătucă   transpirată ne vorbeşte despre ceva.

Am deschis şi alte ediţii. Tot ea, dar parcă mai uscată. Măcar ca aspect fizic, că aşa, ca material prezentat, calitatea rubricii e, din punctul meu de vedere, nulă. Dar ce să îi faci, trebuie să câştige şi unele o pâine, pozând în jurnaliste…Imagini pentru fake news

Văd că din iulie nu mai apare nimic… Le-o fi venit mintea la cap…

Lasă un răspuns

