De ce Fares?


Georgiana Arsene

Fiindca e cald, e vra, politica ne omoara, am decis sa scriu astazi despre lucruri frumoase si relaxante. Si cum pentru mine relaxant e sinonim cu ceai, ideile nu au trebuit sa fie mult timp cautate.

Si aceasta deoarece inspiratia se afla chiar in dulapioarele – la plural, exact- mele cu ceaiuri. Am de toate si pentru toti-de plante medicinale, simple, de plante medicinale combinate pentru afectiuni-ale rinichilor-plante si fructe, flori si fructe, ceaiuri negre, simple sau in amestec, ceaiuri verzi-cu fructe exotice, flori sau menta-ba chiar si ceai rosu african.

Evident, nu pot sa intru intr-un magazin ce comercilizeaza si ceaiuri si sa nu imi iau ceva.

Cele mai multe ceaiuri le am, insa, de la Fares. Fie ca le-am comandat online, fie ca le-am cumparat din magazin, ele se afla in topul preferintelor mele. Si aceasta din doua motive, extrem de simple: Fares e o marca autohtona si, mai mult, produsele lor contin mult mai putine arome decat alte ceaiuri. Spre comparatie, cititi ingredientele unui ceai  Fares- vorbesc aici despre cel de fructe sau verde si ingredientele altui ceai, eventual vrac sau tot la plic, cu un pret ridicat. Proportia aromelor este superioara in cazul doi.

Cateva poze cu ceaiurile si suplimentele mele de la Fares:

 

Lasă un răspuns

