Li s-a dat ideea si li s-a luat somnul


Georgiana Arsene

Nu credeam – nu, nu sa-nvat a muri vreodata, cum zicea Eminescu, pentru ca nu am de gand sa parasesc prea curand aceasta lume-sa imi fie schimbate datele de logare ale blogului. Si totusi, vad ca s-a intamplat, fiind nevoie sa imi schimb parola.

Intrebarea care nu ma framanta, nici nu ma amuza, dar nici nu ma lasa rece este: de ce ar avea cineva interes sa imi atace mie blogul, mai ales ca, in ultimul timp, am scris atat de putin? Cat de bolanva poate fi o persoana sa se preocupe de acest blog in loc sa isi vada de viata sa care, din cate imi dau seama, este de o mizerie cumplita?

Sa iti faci ca unic scop in viata atacarea unui blog este un lucru josnic si sper din tot sufletul sa nu se mai intample. Traim intr-o tara in care libertatea de exprimare este garantata de Constitutie, asa ca nimeni nu este sau nu ar trebui sa fie mai presus de lege.

Daca exista oameni care au impresia ca apeland la atacuri marsave uita de viata lor mizera se inseala si vor cadea si mai adanc in prapastia deznadejdii. Imagini pentru Persistența memoriei

Nu de putine ori am fost blamata pentru ca imi place si il sustin fara nici o opreliste pe presedintele Federatiei Ruse, Vladimir Putin. Am starans din dinti si am mers mai departe, convinsa fiind ca nimeni nu are dreptul sa imi spuna ce sa simt sau sa cred. Au fost momente in care am fost atacata marsav pentru ca unii vazusera pe Fb ce simpatii politice am. Facusera front comun impotriva mea.

Asta nu m-a impiedicat sa imi sustin in continuare idolul.

Asa ca mai spun inca o data, raspicat: imi place Vladimir Putin si il voi sustine chiar daca as ramane ultima persoana din Romania care ar avea curajul sa declare public acest lucru!

Lasă un răspuns

