File de jurnal. Robert Turcescu.


Georgiana Arsene

Dragă jurnalule,

M-am trezit de dimineaţă, m-am spălat pe dinţi, pe faţă, am privit pe geam afară şi mi-am spus: „Bine că mai am retrovizoare!”

„Tic tac!” Cred că o să îl dau în judecată pe băiatul ăla, Vescan. Păi, cum, să facă el un cântec cu tic tac? Nu îi e ruşine? Eu am patentat sunetele astea. „Firea e bine. Tic-tac!”

Ei, dracia dracului!

Şi o să câştig. Mă duc în emisiune la B1, plâng, mă uit pierdut la moderatoare, zic de suflet, de conştiinţă, de tot ce îmi vine la gură şi gata. Am un tupeu fantastic. Şi charisma Cristianei Anghel.

Oi fi ieşit eu pe uşa din dos din presă, dar, când intru la cantină la Parlament, nimeni nu e mai băţos ca mine. Nimeni. Mă uit cu superioritate în jur. Da… Tic tac.

Mai nou, nu mai am nici un Dumnezeu. Pănă acum am lăsat lumea să creadă că zeul meu ar fi Traian Băsescu, dar gata. S-a terminat. Şi eu, şi Tomac am devenit independenţi. Avem păreri, ne încuntăm, scoatem pe gură maxime şi presa ne citează.

Îi pun condiţii lu Băse. Îl trag de urechi, că aşa fac oportuniştii, o dată ce s-au văzut sus, nu mai stau la discuţii. Eu apăr democraţia, statul de drept, vreau să asigur o opoziţie fermă. Mi-am aflat şi menirea în viaţă, după ce am ascultat horoscopul lui Neti, că eu o ascult pe Neti până în ziua în care o să fac opoziţie şi o să merg la Pro Tv să o înlătur. Tic-tac, bună idee! Să îmi notez în carneţel. Aşa şi… Ia te uită, vorbesc ca şi colegul Tomac. Ba m-am şi încruntat. Nu e bine, că fac riduri de expresie. Nu e bine deloc.

Cum spuneam, am aflat de ce am coborât pe această planetă unde „toate sunt deşertăciune”: ca să fac opoziţie fără compromisuri la PSD. Îţi arăt că pot!

Îmi pun pe Fb şi citate motivaţionale, scoase din mine. Citez din mine ca din Firea. „Întotdeauna e mai mult senin decât nori, totul e să te uiţi în direcţia potrivită!” Profund sau ce? Image result for robert turcescu

Cum bine spuneam eu în Tango, acum câţiva ani: „M-am retras în Facebook, ca jurnalist, precum partizanii în munţi, e o oază pe care o simt destul de liberă, din multe puncte de vedere”.

Aşa că, Băse… Mai du-te-n dragostea mea!

P.S. Acest material este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.

Un gând despre “File de jurnal. Robert Turcescu.

  1. Tuciurescu i-a păcălit bine pe pâmpiți. S-a smerit, s-a spovedit public, i-a asigurat ipocrit că își dă jos rucsacul cu turnătorii, s-a fofilat pe lista mișculației lu Băsea și după ce s-a văzut dipotat, a constatat brusc că parliamentul nu mai e așa de rău famat ca atunci când scrijelea el irtia ori se hlizea pe la tembelizor de unde a ieșit milionar în euro. Acuma, pe lingău l-a lovit, tot brusc, demnitatea și idipidența față de Popey. De ce? Ce înțeleg cei ce se pricep la canalii de aici? Noi de aici înțelegem că șefii ălora de-i puseseră rucsacul în spate s-au scăpat către ipochimen că marele infect miroase a mort, l-au lăsat yankeii din brațe. Se duce spre pârnaie. Și acum e momentul să-și arate nimicnicia. Poaah!

Lasă un răspuns

