Ghiţă, Paştele şi nevastă-sa.


Georgiana Arsene

M-am trezit de dimineaţă cu vestea că Sebi Ghiţă a fost prins la Belgrad. Mai târziu aveam să aflu şi detaliile, da, cum toată lumea vorbeşte despre asta, nu mai intru în detalii, considerând că atotştiutorii patriei ne vor „lumina” cu informaţii. Sau nu, dar asta e…

Nu mai interesează pe nimeni că azi e Vinerea Mare decât în măsura în care pot face paralele între sărbătoare şi „sacificarea” lui Ghiţă. Care, personal, nu mi se pare a fi o sacrificare, ci un circ de doi lei, având în vedere povestea cu paşaportul expirat şi cu prinderea lui Sebişor. Dar, ca de obicei, iar am aşteptări prea mari de la ceilalţi, inclusiv de la instituţiile statului…

sg

Nu mai intru în detalii privnd prinderea sa la Belgrad, întocmai cum a spus acum vreo lună jurnalistul Tapalagă. Nu cred în coincidenţe, toată povestea mă duce cu gândul mai degrabă la o… împlinire a unei profeţii. Exagerez, desigur…

În presă a apărut un mesaj- logic-„cutremurător”, postat de consoarta lui Ghiţă, Mădălina, aka mada_ghita via Instagram. Mesajul este in limba englezăşi văd că acum se vrea citirea lui în nu ştiu ce cheie. „Lumea parcă n-are nici un sens fără oamenii pe care îi iubeşti”.

Îmi recunosc şi declar, cu acest prilej, limitele intelectuale. Nu sunt capabilă să văd „cutremurul” din acest mesaj sau vreun sens profund. E un mesaj banal, specific femeilor care au impresia că dacă postează asemenea banalităţi vor fi catalogate spirituale. Rezonez de mă bâtâi pe scaun.

Îmi privesc o unghie ruptă-culmea, la degetul mijlociu-şi mă doare sufletul mai tare de întâmplare decât de ce a scris nevasta lui Ghiţă.

Nu e nici prima, nici ultima femeie din România care îşi creşte copilul cu un tată ce joacă în deplasare. Doar că unele fac drame din asta…

Mă întreb: dacă mesaajul era postat de Mihaela din Rădăuţi, o no-name, vânzătoare la un Shop and Go, mai vedea cineva alte înţelesuri? Mai interesa pe cineva?

Eu zic că se dă muuuult prea multă importanţă unor nimicuri.

Aştept cu nerăbdare mesajul despre ciocnitul ouălor sau, de ce nu, momentul în care Mădă Ghiţă va deveni şefa unei firme ce operează în zona „information prztection”, ca şi nevasta lui Truţulescu…

Lasă un răspuns

