„Mars in Siberia, javra sovietica!”


Georgiana Arsene

Inainte de a dezvalui numele „domnului” care mi-a adresat aceste „dulci” cuvinte, as vrea sa imi exprim totala nedumerire privind persoana in cauza. Este vorba despre Marian P. Roman, un designer in lemn, care are si o afacere in domeniu.

A mai scris vreo doua articole pentru ziarul online Natiunea, unde vorbeste despre fericirea redescoperirii conditiei de roman si despre cai.

Apoi, a tot vorbit despre frumusete si fericire si despre pasiunea cu care isi face treaba. Tocmai de aceea, nu inteleg de ce un asemenea individ a preferat sa imi ceara prietenia pe Fb si apoi sa ma jigneasca grosolan, aratandu-si, la umbra tastaturii, adevarata fata, de badaran, de om care nu cunoste notiunea de „argument” si care, in discutia cu o femeie, prefera sa o injure si sa ameninte ca a reclamat-o la SRI.

Marian P. Roman a fost deranjat de faptul ca eu scriu pro-Rusia. De ce si ce are de impartit cu rusii nu stiu si nici nu e treaba mea. Sau nu era. Pentru ca, dupa tot ce a facut astazi, blocandu-ma, ulterior, pe Fb, ca un adevarat barbat, cred ca ii voi intoarce „favorul”.

Vrand, in mintea sa, sa imi dovedeasca mie ca m-a reclamat la SRI, dupa cum sustine, omul mi-a dat adresa web a Serviciului, sectiunea Contact. O, da! Asta este o dovada irefutabila. Ca sa nu creada ca folosesc termeni indecenti, il asigur ca notiunea de „irefutabil” inseamna „de necombatut, absolut convingator”.

Redau in cele ce urmeaza mostre de „bun simt” si patriotism sforaitor.1234

Lasă un răspuns

