Iohannis, locul tau nu e la protest!


Georgiana Arsene

 

Nu m-au interesat prea tare pana acum protestele tinerilor frumosi si liberi. Nu conteaza prea tare ce cred eu despre iesirile lor publice.

Astazi am aruncat in spatiul virtual-pe Facebook, adica, vreo doua intrebari. Una era daca astazi vor iesi in strada tinerii frumosi si liberi si o alta daca ar trebui legiferata meseria de protestatar.

Sincer, nu ma asteptam sa primesc decat vreo doua raspunsuri, in doi peri si cam atat. Nu mica mi-a fost mirarea sa observ ca prima intrebare a generat multe  raspunsuri, dovada  ca am atins un subiect sensibil. iohannis

Cat de sensibil era subiectul protestului de astazi nu am avut cum sa imi dau seama decat acum cand am aflat ca insusi presedintele Klaus Iohannis participa. Este posibil sa se intample asa ceva? Desigur, in tara noastra bananiera acest gest este privit ca unul normal si european, occidental.

Ce exrima asta? Faptul ca presedintele nu este strain de ce se intampla in strada si ca Iohannis are legaturi cu cei care vor sa dea jos „guvernul lor” pentru a-si impune guvernul sau? Cine este Iohannis si de ce procedeaza astfel?

Inseamna ca el conduce societatea civila si o parte a serviciilor, asa cum s-a tot vehiculat? Pentru ca miscarea este mult prea ampla pentru a fi una a romanilor nemultumiti, pentru a fi rezultatul indignarii populare, stiut fiind faptul ca bastinasul nu iese din casa decat daca ii pica si lui ceva.

Si nu, nici macar un tanar care astazi urla contra lui Dragnea in strada nu cred sa fi iesit sa deszapezeasca, dovada ca spiritul civic nu ii da afara din casa.

Ce se urmareste? O criza politica.

Urmeaza sa vedem cine si ce va avea de castigat in aceasta situatie. Dar, cu siguranta, noi, cetatenii, nu vom primi decat… indiferenta.

Lasă un răspuns

