File de jurnal. Traian Basescu, 3. Cred. :)


Georgiana Arsene

Draga jurnalule,

Revin iar in paginile tale, cu gandurile mele si cu sperantele tot mai naruite. Observ cum imi pierd farmecul de altadata, cand o aveam pe Nuti consilier.

Cu chiu, cu vai, am reusit sa obtin un amarat de scor la alegeri. Echipajul meu pemepist e la pamant, o sa ma si paraseasca, dar eu merg inainte, prin furtuna tranzitiei. A tranzitiei de la ceva la altceva, nu imi dau seama la ce, asta fiindca sunt cam confuz.

M-a pus dracu sa beau niste apa si deja nu mai pot sa gandesc limpede. E clar, apa nu e buna nici in cizme, o stiu inca de cand eram marinar, dar unde nu e cap, vai de… Vai de ce? Nu stiu. Sa imi pun niste tarie. Sa traiesc bine.

Da, sa traiesc bine! Cum dracu’ sa traiesc bine, ca vad ca mi se cam infunda. Si nasul, ca am stat ieri langa Onaca si asta era racit. O s-o rog pe Maria sa imi faca o frectie cu Carmol.

Aflu ca Dodon vrea sa imi retraga cetatenia. Zicea el din campanie, da’ am zis ca e la caterinca. Omu’ pare serios.

Nu mai pot sa candidez in RM. Sa unesc io Romania cu RM si, de ce nu, cu China, ca tot avem multi chinezi in Bucuresti.

Ca ii spuneam si lui Turcescu ca, daca iese Maia presedinte, ma ia cobsilier si il iau si pe el. Asta e, nu s-a intamplat.

Acum vad ca Maia nu e Dodon sau invers. O sa ma apuc de agricultura la Nana, pun pruni si fac tuica. „Doi ochi albastri”, brand personal. Ca mereu am avut o relatie speciala cu oamenii cu ochi albastri…

P.S. Acest material este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Lasă un răspuns

