File de jurnal. Hillary Clinton.


Georgiana Arsene

Diar Daiari,

Sunt eu, Hillary si sunt very suparata bicaz Putin a lucrat contra mea. Adica de aia am pierdut eu ilecshanurile, cu toate ca mai frends from Rumenia m-au sustinut mediatic.

Eu stiu ca Vladimir Putin e vinovat de orice. Nu exista zi from Gad sa nu il acuz de ceva. Bunaoara ieri, cand nu am mai gasit donats in colt, am stiut ca agentii rusi le-au cumparat pe toate, sa imi faca mie rau.

La fel si cu mailurile, cand am vrut sa dau foruard la niste citate din Oprah si nu am reusit. Singurele care s-au transmis au fost alea ale lui Dan Puric.

Ca am fost atacata cibernetic tocmai cand ma jucam Roblox. Mi s-a oprit my compiutar, oh!

hcRusii m-au atacat mereu, ceea ce e dengeros pentru american pipal. Very dengeros, bicaz nu o sa mai bea nimeni Coca-Cola, ci vodca. Iti dai seama, diar daiari ce inseamna asta? Si in loc de fast fud, pelmeni?

De parca nu era suficient, l-am prins si pe Bill mancancd pelmeni. Am crezut ca  se ascunde in birou cu vreo fufa, dar el ascundea farfuria cu pelmeni. Am luat foc. I-am luat mancarea si am trimis-o la CIA, pentru analiza, dar si acolo aveau rusii oameni infiltrati, ca au mancat pelmenii, nu i-au mai dat spre analiza. Si nu am mai avut altii sa ii trimit la Departamentul de Stat.bill-clinton-obama-voted-trump-768x1011

Oh, mai Gad! Cred ca Putin i-a trimis unii direct cu valiza diplomatica. Ce o mai rade acum Vladimir, ha, ha! Oare Bill si-o fi facut selfie cand manca? Ai hop not, ar fi un dezastru pentru familia mea!

Trump nu m-a privit nevar ca pe o femeie. Am auzit ca imi modifica si mai pictcear, sa rada de mine. Asta a fost ajutat de hecherii rusi, cica am folosit in scop personal mai ai di. Io doar mi-am facut conturi sa pot juca „Hello, neighbor”.

pelmeniMa duc sa il spionez pe Bill. Sper ca nu mananca blini. Si ca nu bea vodca.

O sa am grija sa trimit baietii de la Ambasada Iunaitid Steits din Rusia sa atace rezervele de hrisca.

P.S. Acest material este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Lasă un răspuns

