File de jurnal. Traian Basescu, again.


Georgiana Arsene

Draga jurnalule,

Dupa indelungi discutii cu astia de ma consiliaza, am decis: o ard nationalist, ca un patriot ce sunt, ca altfel nu iau voturi. Degeaba mi-apare clipul pe youtube, de nu mai poti urmari o melodie fara sa ma vezi, daca nu ies la rampa sa incing spiritele.tb

Acum mi s-a pus pata pe unguri. Noroc ca exista niste cazuri mai vechi, fetita cu bentita tricolora, papusa care il intruchipa pe Avram Iancu, asa ca pot sa zgandar resentimentele romanilor fata de maghiari.

psS-a gandit tinerelul de Ministru de Externe al Ungariei sa interzica diplomatilor sai sa participe la Ziua Nationala a Romaniei. Atat mi-a trebuit! Am luat foc. Tu stii, draga jurnalule, ca eu, daca vreau, il schimb si pe Dalai Lama, eu dictez politica externa a mapamondului, asa ca l-am terfelit si pe tinerelul asta, o panarama nascuta sub pulpana extremismului maghiar.

Io sunt un patriot. L-am atacat pe Putin acum ceva timp, il atac si pe asta cu nume imposibil, ca doar nu mi-o fi teama de el. Unde mai pui ca romanii sunt niste tampiti si vor crede tot ce spun eu.

Ia te uita, televiziunile si ziarele imi preiau declaratia. Citeaza din mine ca din Hristos. Doamne, unde e bautura aia, ca io n-am inspiratie daca nu ma hidratez cu ceva puternic? Am gasit sticla. E cam goala. O s-o trimit pe Maria sa mai cumpere.

Buuun… M-am hidratat. Ma simt zeu. Imi vine sa ma bat cu ungurii. Ma ridic si dau sa ies din casa, numai ca imi aduc aminte ca eu trebuie sa raman intreg, ca sunt lider. Sa se ciomageasca altii. Io doar ii atat.

Stric relatiile bilaterale ale Romaniei la greu. Ca asa sunt eu, patriot, vad dusmani si la Mega Image.

P.S. Acest material este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Lasă un răspuns

