File de jurnal. Traian Basescu, again


Draga jurnalule,

Ha, ha,ha! Nu, nu am devenit Santa Klaus- or sa creada postacii ca am devenit fan Iohannis- doar am fost la Indagra, la Romexpo.

Frumos. M-am dus cu Tomac si Steriu, aplaudacii mei fideli. M-am pozat in tractor- m-am simtit un mic Putin, numai ca el se poza in submarine, dar nu asta e ideea. A fost grozav.

Cel mai tare a fost cand una mi-a dat dulciuri cu stevie. Tomac deja imi ceruse cateva bombonele, cica asa e el, pofticios. Nu i-am dat, n-are decat sa isi cumpere. Eu le merit, ca am fost presedinte. I-am dat, totusi, una, sa nu lepede proiectul PMP. 

Intre timp, ma sunase Maria. Mi-a zis sa aduc niste mezeluri si ce mai gasesc bun, ca vrea sa gateasca pentru cina, ca la pranz incalzeste ciorba de ieri. „Mananci si tocanita, Traiane? A ramas tot de ieri. Daca nu, o dau la caini”.

M-am tras si in poza. Sunt un frumos si un fotogenic. 

Per total, am numai calitati. Ma duc, ma striga Maria. 

Lasă un răspuns

