Doar niste ganduri.


Mi s-a facut un dor nebun de vara. De ceea ce a insemnat pentru mine, anul asta, vara. Au fost trei luni pline, fericite, pline de neprevazut, in care am avut ocazia sa cunosc oameni noi, sa invat lucruri noi, sa ma bucur de fiecare clipa.

Am ras, am citit, m-am depasit, mi-am dat seama cat sunt de puternica. Da, as putea spune ca vara asta a fost cu adevarat anotimpul descoperirii mele, al pozitionarii atat in raport cu mine, cat si cu ceilalti.

Am scris la un moment dat ca, pe plansa mea de arhitectura, sunt propriul arhitect. A venit toamna si a adus cu sine indoiala si frigul. Mi-am amintit ca am un loc pe plansa mea de arhitectura si am decis sa mi-l reconfigurez. Sa fiu iar fiinta solara si exploziva de acum cateva luni cand aveam senzatia, uneori, ca pot multe. Si reuseam. 

Vara e o stare de spirit. Si un indemn. 

Lasă un răspuns

