Viata merge mai departe.


O sa va spun o povestioara.

Este vorba despre modul in care poti fi perceput de ceilalti. Despre cum amabilitatea este interpretata ca fiind prostie crasa, despre cum unii care s-au obisnuit sa fie cadorisiti cred ca pot juca ping pong cu vietile celor din jur.

Despre cum unii cred ca pot face favoruri unei terte persoane pe banii si pe munca ta. Pe bune, chiar aveti impresia ca eu nu inteleg ce se intampla in jur? Ca nu vad ticalosia din sufletul si din gandul vostru? Ca nu ma doare? Ca stiu ca nu va pasa si ca va vad calcand pe cadavre pentru a va atinge scopurile?

Roata se invarte si, din calai, veti ajunge victime. Nu ale mele. Dumnezeu are grija de toti si de toate. Si, poate, va veni o zi in care veti simti ce simt eu acum. Si va veti intreba de ce. De ce vi se intampla voua. De ce ati ajuns in impas. 

Eu trec peste, pentru ca nu bat la usi inchise. Niciodata. Si nu privesc in urma. Trecutul este ireversibil, prezentul il traiesc, iar viitorul mi-l construiesc

 Prin forte proprii, prin felul meu de a fi care nu este pe placul multora, prin credinta ca locul meu ma asteapta. Poate nu l-am gasit inca. Poate e ocupat, acum, de oameni nepotriviti. Dar niciodata nu voi renunta la visul meu, la sperantele si ideile mele.

Daca asta ma face respingatoare in ochii unora, daca eu sunt paiul din ochiul lor, asta e. Ghinion. Viata merge mai departe.

 

Lasă un răspuns

