File de jurnal. Elena Udrea.


Draga jurnalule,

Tocmai am mancat o ciorba de peste. Buna. Stii, sunt la Sulina – sau Sulaina, depinde cum vrei sa ii spui.udrea

OMG, cati turisti erau acolo! OMG! NICIODATA NU AM VAZUT ATATIA TURISTI ACOLO, NICI CHIAR IN TOIUL VERII, CAND MA POZAM EU IN COSTUM DE BAIE SI IMITAM SPAGATUL LUI MIRCEA BADEA! OMG again. Bine, nu ma pozam in Sulina, dar nu conteaza… 🙂

Deci am vazut niste tipi… m… numai fibra. E drept ca nu erau singuri, dar nu are importanta, mi-am clatit si eu globii oculari. Ce as fi mai vorbit eu cu ei, in apus, despre corabii scufundate in furtuni, despre visatori, plecati de-atatea ori spre infinitele carari din patru zari.

Nu a fost sa fie, asa ca mi-am suprimat romantismul care dadea in clocot sub seninul nesfarsit.

M-am plimbat pe faleza, cu gandul la eternele iubiri care se schimba in despartiri. Pasii m-au purtat apoi, in betia de culori a serii, la cimitir, in timp ce un pescarus se avanta jucaus. M-am uitat eu la morminte, dar apoi mi-am dat seama ca nu aveam cu cine sa vorbesc.Era liniste.

Dar, pe cand era sa fiu cuprinsa de melancolie, turistii m-au intrebat cand se vor mai face niste investitii pe acolo. Mi-am revenit din starea de melanccolie si mi-am amintit ca sunt o puternica si o personalitate a Romaniei, de care tara asta are mare nevoie. Le-am spus ca totul se va face cand ma intorc. Eu si Shvartzanegar, ala. Hi, hi, jurnalule, ce tare sunt!

Te las, mi-au dat turistii niste hamsii prajite, in mult ulei, cum imi plac mie. Sa am pofta! Pupi, jurni cheri, revin!

Lasă un răspuns

