File de jurnal. Diana Tusa


Draga jurnalule,

Mi-am dat, in sfarsit, demisia din Penele. Nu, nu din penele puterii, ci din PNL, ala de are ceva cu Bratianu, nu mai stiu exact, ca nu l-am cunoscut personal si nici nu a fost invitat la Antena 3. O fi fost pe la Digi, nu bag mana in foc, cert e ca io nu am prea multe informatii.dt

Am plecat de la liberali, chiar daca eu sunt  liberala in cuget si simtiri, dar nu am mai tolerat lipsa de reguli si de ordine. Unde e un Hitler, Doamne, sa faca ordine printre liberalii romani? Nu e, iar eu degeaba le-am explicat niste treburi ca, daca nu punem osu’ la treaba castigam ciu-ciu in iarna la alegeri. Dar adevarul e ca PNL nu are nevoie de oameni cu viziune ca mine, cu proiecte-ca io, cand nu dorm, ma gandesc la binele cetateanului si fac proiecte-de oameni cu idei. Adica de o exceptionala persoana, asa cum sunt eu. Da’ las ca plec eu din partid si or sa vada ei pe dracu’. Totul se va duce de rapa.as

Si ce m-a enervat si Saftoaica, Doamne! Imi venea sa imi infig mana in ciuful ala al ei, sa matur cu ea la metrou la Unirii! Cum sa zica, dom’le, ca liberalii sunt agramati si inculti? Cum? Pai noi citim zilnic. Horoscopul. Ne uitam la emisiuni inteligente-„In gura presei” si ascultam chestii culte „Razi cu Sergiu si Andrei”.

Imi suna telefonul. E Saftoaica, zice ca vrea sa imi vanda cartea ei, sa vad si io cum se scrie. Merci, dar nu. Am gasit un exemplar la partid si l-am luat inainte sa plec de acolo. Si m-am decis: o sa ies cu Udrea la cafea, dupa aia imi pun poza pe Fb si i-o trimit si lu’ Saftoaica sa crape de ciuda ca ea nu iese la cafea. Am armele mele de femeie, ca doar sunt inteligenta si subtila si o sa fac cariera in politica asa, independenta cum sunt acum.

 

Lasă un răspuns

