File de jurnal. Alina Petre.


Draga jurnalule,

Acum, cand scriu, stiu sigur ca sunt spionata. De SRI, de CIA si Mossad, ba chiar si de vecina de la parter, aia de vine mereu sa imi ceara fixativ, cica ea nu isi permite. Sa fie sanitara, ca nici eu nu am bani de aruncat pe toti amarastenii, eu am trei joburi, sunt si mama, deci multa treaba.

Acum mai vrea si Basescu bani. Saracu tataie, crede ca ii dau ceva. Pai ce, io am bani de dat? Io sunt ocupata cu dezvaluirile, eu apar la stiri, zic nasoale despre toti, stiu ce a mancat si Antonescu la pranz. Si daca eu mai am scapari dezvaluiristice imi spune Florin Ghiulbenghian.

Fir-ar, mi s-a rupt o unghie, de la degetul mijlociu, ala pe care eu il folosesc cel mai des. Ca doar cu ala pot sa tastez pe Feisbuci mesaje pe care presa le preia ca si cum ar fi invataturile Parintelui Arsenie Boca.

Ieri, cand eram la salon, sa ma pieptene, am vazut un baiat cu ochi albastri. Am stiut instant ca SRI-ul e cu ochii pe mine. Pai, daca deranjez, ce sa fac? Ca nici nu pot sa tin ascunse adevarurile pe care le stiu.ap

Ca ma saturasem cat am fost maritata cu a lu’ Magureanu sa ma tot trezesc noaptea la doua sa vad cum asta ia bani, mii de euro. Asta nu e viata. Aveam niste cearcane a doua zi… Si socra-meu imi zicea ca totul e sub control. La drept vorbind, eu m-am maritat din dragoste. De bani.

Si cand am vazut ca banii nu cresc in copaci, lumea mea s-a zdruncinat. Si acum sunt cam miscata, dar incep sa imi revin.dcp

Noroc ca ma inteleg bine cu viceprimarul de la 2, ala de avea afis in campanie cu dimensiunea. Actiunilor sale. O sa ii zic sa nu mai dea banii la toti defectii, ca niste saloane de infrumusetare din sectorul lui ar avea nevoie de renovare. Frumusetea cere sacrificii.

Oare am fost coerenta, jurnalule? Nu conteaza, bine ca sunt o diva.

Lasă un răspuns

