Basescu ne-a vorbit despre armele geoclimatice?


Astazi, ca urmare a citirii unui articol de pe net, am avut o revelatie. Mi-am dat seama ca tot ce stiam despre lumea vazuta si nevzauta nu este adevarat. Acum cred ca o sa fac o depresie, ca nu mai inteleg nimic.

Sa va spun si voua despre ce este vorba, dar sa nu imi sariti dupa aia in cap daca ajungeti si voi la balamuc, pentru ca eu v-am prevenit ca urmeaza informatii socante.

Sa o iau cu inceputul. In urma cu mult timp, da nu pe cand se lega puricele cu nu stiu cate oca de fier la un picior, ca de atunci si pana acum fierul a fost furat, iar puricele se mai agata doar de caini si pisici, Basescu Traian, fost presedinte al tarii mele de glorii, tarii mele de dor spunea ca „Iarna nu-i ca vara”.tb

Iata ca informatiile strict secrete date de Basescu Traian omenirii-din pacate, nu a fost preluat de CNN si de altii, ca nu aveau interes agenturilii straine sa spuna la toata suflarea adevarul adevarat sunt confirmate acum, cu subiect, predicat si complement direct de generalul Emil Strainu. Acesta, informat din interior, dar si suparat ca nu se poate odihni noaptea din pricina caldurii din iulie, atunci cand ar fi vrut sa asculte „Impodobeste, mama, bradul” si sa bea o tuica in timp ce fulgii de nea dansau ca niste stelute in aerul rece de afara, a declarat ca Romania este, nici mai mult, nici mai putin, decat „poligon de testare pentru armamentul geoclimatic”.es

Eu cred ca are dreptate. Pai nu se poate sa fie cald in iulie, sa ploua si sa bata vantul. Ca doar am vazut si eu, cu ochii mei, sambata seara, niste nori negri deasupra Centrului Vechi, de credeam ca o sa imi ploua in carnea de porc din farfurie. Dar se pare ca exercitiile militare nu au continuat, dovada ca am putut manca in liniste.

Ce facem, insa, cu organismele modificate genetic? Si cu branza facuta din aracet?

Lasă un răspuns

