File de jurnal. Monica Macovei.


Draga jurnalule,

Scriu eu, Monicutza, din nou in paginile tale… De ce fila asta miroase a lichior? Mi-o fi umblat cineva in hartii, ca io beau numa’ coniac…

In fine… Am vazut si io cu Condrea, ala. Doamne, hac! frumos barbat! Frumos, da’ el s-a uitat la basarabeanca aia, ca, daca era al meu, era si acum in viata. Alcoolul este viata si viata e alcool… nediluat… tarie pura… Tocmai ce-am primit cadou din Maramures niste palinca… M… Mai buna ca zece sticle de coniac de-ala bun…macovei

Si, cum ziceam… Io nu cred ca a murit. Adica nu cred ca acel cadavru e chiar al lui Condrea. Ca, sa stii, draga jurnalule, de mica mi-a placut sa fac disectii… Toate broastele pe care le prindeam le taiam. Pe toate. Si acum mi-a revenit pasiunea din copilarie.

Si vreau si eu sa il ating pe Condrea, sa vad daca e el sau nu. Ca, daca viu nu am avut nici o sansa, acum nu mi se poate impotrivi! Sa il managai cum numai eu stiu-adica stiintific, la asta ma refer, si sa dau tarii verdictul.

cdRestul… ce declaratii, ce anchete… rezolva fata, numa’ ca n-a stiut fraieru’ la cine sa apeleze. Dane, daca esti viu, cum cred, da-mi un bip si te sun eu, mama, ca am minute nelimitate si te rezolv. Hai, te pup si astept sa ma suni!

P.S. Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

 

Lasă un răspuns

