File de jurnal. Dana Grecu.


Draga jurnalule,

Astazi am uitat sa imi iau medicamentele. Nu, nu vitamina C, medicamentele alea pe care mi le-a lasat Vadim prin testament. O punga plina. Doamne, si ce eficiente sunt!S-a simtit ca nu le-am luat. Am intrat in emisie si simteam ca scot flacari pe nas. Il vedeam pe Basescu si in cafea.

Mi-am facut cruce, am scuipat de cateva ori de au fost nevoiti colegii sa dea cu mopul si tot il vedeam pe Marinar. Groaznic.

L-am intrebat pe Radu de mai multe ori ceva. Nu a inteles. Asta e, se uita pe laptop la poze cu Udrea in sutien si radea. Halal coleg.

Ce fata are si Androneasca. Imi vine sa rad. Hi, hi, hi! Cum i se zicea? Abramburica!

catiRau e cand nu iti iei pastilele. Bai, da Abramburica e chiar naspa, cu ochelarii aia zici ca e una din Scooby Doo. Si avea si Margineanu cantecu ala cu „Ce frumoasa esti!” Hi, hi!velma

Ia uite-l si pe Cezar Preda. Ala de si-a pozat ouale. Ce prostii spun, sunt deja in sevraj. Care s-a pozat cu ouale. Cica sa-l intreb despre alegeri, daca sa fie intr-un tur sau doua. Da’ ce-mi pasa mie? Io am un singur dor: in linistea serii, sa-l aresteze pe Base la marginea marii… dg

Sunt o romantica incurabila, un suflet sensibil ascuns sub o platosa a duritatii.

Imi vine sa ma asez in genunchi. Defect profesional.

„Medicamente!” aoleu, ce am strigat? Doamne! „Publicitate” am vrut sa zic.

„Lumea-i a meeeaaaa…. Ridica-ma la ceeer…. Ridica-ma la ceeer…. Ridica-ma la ce ce ce ceeer”

Am intrat in sevraj. Sa vina Arafat sa ma ridice la ceer…Eu nu sunt Dana Grecu, sunt Dolce &Gabbana.

P.S. Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

 

 

Lasă un răspuns

