File de jurnal. Laura Chiriac.


Draga jurnalule,

Ieri iti scriam despre iubirea pe care i-o port lui Sergiulica. Doamne, cata intelegere, cate raze de soare si bucurii am gasit in sufletul acestui om, atat de demonizat de antenisti!

Chiar ii ziceam lu’ barbatu-meu: „Draga, dar mai lasa-l, draga, pe Diacomatu in pace, ca e nevinovat!” El, nu, Batman, Batman…

In fine… Am reusit eu sa aflu ce vrea sa dea pe post scorpia aia de Oana Stancu si i-am zis lu’ Sergiulica, sa fie in tema.

Ce bine ar fi, draga jurnalule, sa fiu acum in bratele lui puternice, sa ma uit in ochii lui frumosi, aia, doi ochi caprui… A fost un dor sau poate un vis… Nici eu nu stiu ce-a fost… Ma bucur ca existi, Sergiulica! Ochii tai caprui m-au fascinat iremediabil.cl

Ma trec fiorii cand ma gandesc la el, draga jurnalule. In fiecare noapte, cand ma bag in pat, ma infor gandindu-ma la atingerile lui Sergiulica. Ieri chiar mi-a zis sotul: „Laurica, ce tremuri asa, draga? Ai racit acolo, pe la sediu! Ia si tu o aspirina!” Dar numai eu stiam adevarul.

diAm vrut sa ii scriu lui Sergiu cat de mult il vreau si ce fantezii imi infierbanta mintea, cum ma umplu de bucurie cand imi amintesc atingerile buzelor sale moi pe pielea mea, pe parul meu… dar nu mai era online. Ah, draga jurnalule, ce face iubirea din om!

Azi am dat-o si io cotita pe pagina mea de Fb c-o fi, ca sunt atacuri murdare de campanie… Dar numai Dumnezeu si parintele Arsenie Boca stiu adevarul. A, da, si Sergiulica, pe care l-am sunat sa ii spun ca mi-e dor de el. Si care a ras frumos, cum numai el stie s-o faca, golanasul!

P.S. Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Lasă un răspuns

