Esti doctor in stiinte? Esti prost!


Astazi, pentru ca fiindca etc am deschis  o pagina de mare solicitare intelectuala, si anume DC News. Asta ma intreb si eu acum, de ce niuz, ca doar subiectele abordate sunt de toata jena.

Trecem peste fitosenii cu iz de ce-or fi avand si ajungem la un material ilustrat cu poza unei blonde. Aflu ca fatuca este una Andreea-se putea altfel?-Sava, jurnalista la Antena 3 care, la 32 de ani, a facut o descoperire memorabila.

Nu, nu a prins in trusa de farduri particula Lui Dumnezeu, nici nu a identifiat ADN-ul din Giulgiul din Torino si nici macar nu a recitat Luceafarul cap-coada. Nu…Stupidity-of-idiots-quotes

Stiu ca suflarea omeneasca sta acum cu inima in gat asteptand sa vada ce minuni a facut jurnalista de la A3. Ei bine, ca o antenista ce se respecta, ea a facut spagatul. Puteti citi si de o mie de ori, acolo scris clar ca a facut SPAGATUL.

Si-a facut chiar si un blog destinat femeilor ocupate, unde le invata pe acestea sa faca spagatul. Eu vreau sa le invat sa faca barcute de hartie. Ma promovati si pe mine, DC News?

„Eu sunt exemplul viu ca se poate. Am facut prima data in viata mea spagatul la 32 de ani. Cand eram mica, imi iesea sfoara dar nu spagatul, desi este mai usor de facut. Cu antrenament si vointa, poti face ORICE! Sunt convinsa de asta. – See more at: http://www.dcnews.ro/premiera-pentru-andreea-sava-sunt-exemplul-viu-ca-se-poate_503828.html#sthash.NjOA1hvi.dpuf
 https://www.youtube.com/watch?v=PNwYsR5GB5s
Lasă un răspuns

