File de jurnal. Rares Bogdan.


Draga jurnalule,

Sunt eu, Rares. Cum, care Rares? Rares Bogdan. Stiu ca nu am mai scris in paginile tale din 1982, cand ma punea mama sa scriu pe ciorna textul felicitarilor de iarna, dar asta e, intre timp am devenit un guru al televiziunilor din Romania. Ce zic eu din Romania? Din Univers.

M-a sunat zilele trecute Jean Luc Picard si mi-a propus sa conduc postul tv de pe Enterprise, dar am refuzat, ca Lavinia nu a vrut sa preia „Jocuri de putere”. A zis ca ea face altfel de jocuri, iar Cozmin mi-a dat o scurta la pateu de am vazut stele verzi cand am intrebat-o ce fel de jocuri.rb

Dupa ce l-am refuzat pe Picard au inceput propunerile de sefie. Ca io am fata si spirit de lider, lucru observabil cu ochiul liber. M-a sunat un consilier al lui Iohannis, un asta, de il fac din doua vorbe la mine in emisiune. Si stii ce mi-a spus? Ca presedintele vrea sa imi vorbeasca. Iohannis, dupa ce mi-a zis ca asa om inteligent, deontolog si cu batista in buzunar n-a mai vazut in viata vietii lui stii ce mi-a spus? Hai, ca nu te mai tin in suspans. Mi-a propus sa reprezint presedintia in consiliul de administratie al TVR si ca, daca refuz, o sa-l puna pe Tolontan.

Acu’ io am stat si m-am gandit: la TVR ma uitam cand eram mic, la „Lolek si Bolek”, la desenele cu Mihaela dar cel mai mult imi placeau discursurile Tovarasului. Le am si acum pe vinil si le ascult cu mare drag si nostalgie. Cand sunt singur, imi scot batista apretata din buzunar si, soptind „Batista mea e mica/Si nasul mititel/Voi fi copil cuminte/Sa am grija de el” imi sterg o lacrima fierbinte si cristalina, precum apa unui izvor de munte.

As fi spus da, chiar daca nu mai apaream de sticla-oare as fi aparut pe pet?-, din dorinta de a face ceva pentru Televiziunea Publica. Un mare fas, evident, dar eu, patriot, am facut o analiza SWOT a propunerii. Si am refuzat, ca asa sunt eu, apelez si la patratul logic: nevasta-mea, soacra-mea, Cozmin Gusa si securistul care ma supervizeaza.

Cam atat am avut sa iti spun, draga jurnalule. Apropo, ce felicitari frumoase trimiteam eu cand eram mic!

M-a apucat nostalgia. Ma duc sa imi pun un vinil cu CONGRESUL al XIV-lea.

P.S. Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Un gând despre “File de jurnal. Rares Bogdan.

  1. Excelent articol. Cunoscându-i(intuindu-i, simțindu-i) pe dirijorii din umbră ai penițarilor și guriștilor stipendiați la sacoșă de mafia trans partinică și trans națională, nu mă mai mir că un asemenea condei gazetăresc se risipește pe blog în loc să fie în contact cotidian cu publicul iubitor de adevăruri dureroase despre noul gulag pseudo democratic românesc, pentru trezirea din letargie a adormiților noștri.

Lasă un răspuns

