File de jurnal. Calin Popescu Tariceanu


Draga jurnalule,

Iti spun un secret, pe care nici presa nu l-a aflat, asa cum s-a intamplat cu chemarea mea la DNA: am mancat creta. Da… Hi, hi, hi! Presa a anuntat ca ma simt slabit, dar eu am folosit un truc pe care il intrebuintam cand eram la scoala si voiam sa chiulesc de la mate; mancam creta.

Nu a avut un gust prea bun, dar, asta e, in viata nu faci numai ce vrei.

Nici macar Base nu s-a gandit la asta. Ce tare sunt! Chiar imi spunea nevasta-mea: „Caline, mananca si tu de-asta alba, ca ailalta are coloranti si faci alergie”. Ce bine ma cunoaste, mititca, stie ca sunt sensibil la chimicale. Si snob, ca altfel nu ma imprieteneam eu cu prins Pol. Dar asa am fost de mic; dizident si inclinat spre monarhie. Intotdeauna am fost un libertin. Libertin… Hi, hi, draga jurnalule, ce idei nastrusnice imi trec prin cap. Probabil de la creta. Am vrut sa zic liberal.tariceanu

Ia uite, din nou Marian Munteanu la televiziune. O imbecilitate candidatura lui, o spun cu toata convingerea, eu sunt un om cu o gandire sanatoasa. De aceea am si plantat cu grevista stejari aurii la Parlament, ca mi-a zis ea ca de mica a vrut sa planteze unul, de care sa il lege pe dusmanul poporului, ca in „Stejarul din Borzesti”. Am pregatit si o poza cu Base pentru acest eveniment festiv, am baut chiar si sampanie pentru copii, de-aia de pere. Dar cred ca grevista pusese si ceva tarie in ea, ca o vedeam brusc frumoasa si, pentru o clipa, o dezbracam din priviri.

Draga jurnalule, vad pe unu’ de la Click la geam. Inchei aici, ma bag in pat si visez la ziua cand Baselu va aparea numa’ la Trinitas.

P.S. Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

 

Lasă un răspuns

