File de jurnal. Traian Basescu


Draga jurnalule,

Stiu ca te-am obisnuit cu destainuirile mele despre cat de frumoasa, desteapta si cinstita e Nutica, dar azi o sa fiu nitel atipic. Si anume, o sa iti vorbesc despre Vasile. Blaga. Vasile Blaga, ala de ii zicea lumea „Buldogu”. Ha, ha, ha… Buldogu! Mai bine canisu’!

Auzi, draga jurnalule cu barcuta de hartie facuta de Eba cand era la liceu-manca-o-ar tata, a fost priceputa mereu la lucrurl de mana!-Vasile ma invita sa candidez la PG, cica ma bate mar Marian Munteanu, asa cum a fost caftit de mineri.

Eu n-am nimic cu Vasile, stii ca mereu am facut misto de el, cand il vedeam cum sta el serios si se gandeste la prostii, da’ acu zi si tu: sa imi faca el la inima necaz si sa spuna asa ceva? Tocmai el, care n-ar fi capabil sa castige alegerile nici in vreo primarie de comuna, plina de babe si mosi, care au langa icoana poza lu Ilici?

Imi aduc aminte cum i-am sters lacrimile de coniac ale lu Vasile in 2008, cand a castigat alegerile Oprescu, care si-a pus pacientii sa il voteze.

Si daca nu l-as fi crescut ca pe copilul meu, draga jurnalule. Uite, imi dau lacrimile, ca atunci cand am plans langa Stolo. Doamne, cat am mai tinut si la asta! Dar asa e; sufletele sensibile sunt usor ranite. Si lu’ Petrica ii spuneam mereu ca e cel mai bun si uite-l acu, ma face de bascalie pe la posturile lu’ Voiculescu Felix Securistu! Pentru ce, Doamne, atata  tradare? Pentru ce? Mi-am pus sufletul pe tava si ei l-au calcat in picioare!vbtb

Vasile… Vasile… Ce mi-ai facut, Vasile? Acu’ trebuie sa te desfiintez, Vasile, ca nu mai pot! O inima calda ai avut alaturi de tine, Vasile, si tu ai fugit repede langa Gorghiu, Vasile, la picioare lungi si fotoliu de sef de partid, Vasile, intorcand spatele la tot ce a fost frumos si ne-a legat vreodata. La flacara violet, Vasile, la campaniile noastre electorale cu manelisti, Vasile, la tot, la absolut tot!

Pleaca, Vasile! Maine o sa-mi treaca!

Sau, daca mai simti ceva pentru mine, intra in cursa pentru PG, sa fim umar la umar! Draga jurnalule, pun aici o poza la minut cu Vasile. De maine ma intorc la articolele mele despre Nutica.

P.S. Acest articol este un  pamflet si trebuie tratat ca atare.

Lasă un răspuns

