File de jurnal. Sebastian Ghita


Draga jurnalule,

Te rog sa ma ierti ca nu am mai scris de mult in paginile tale, dar a trebuit sa dau cu subsemnatul pe la DNA si cam peste tot, unde am pus cu creionul pe hartie franturi din viata mea si a altora.

Sunt foarte suparat pe descoperita Sorina Matei, care, sunt io sigur, a scris nasoale despre persoana mea fizica si politica doar pentru ca nutreste o mare dorinta de a ma avea. La puscarie, pentru ca nu vad cum m-ar avea altfel. Ca de mic mi-a zis mama; „Sebi, mama, la cat de frumos esti tu, o sa moara fetele de dragul tau!” Si asa a si fost.

sebiPai, e logic. Ca ma uit si eu in oglina dimineata, seara, cand merg cu masina, cand trec pe langa vreo cladire de birouri si nu imi vine sa cred ca minunea aia de barbat care se vede acolo sunt eu. Dar eu sunt.

Si mai am si bani. Facuti cinstit, munciti, nopti si zile, cu mintea mea geniala.

Sunt decis sa sesizez CSM-u’ pentru scurgerile de informatii din dosarul meu aparute pe blogu’ lu’ Sorina. Mereu a fost barfitoare. Cand m-am intalnit cu ea, in centrul Ploiestiului, am  vazut cum ma privea. Am simtit ca e ceva in neregula. Am intrat in prima biserica si am aprins lumanari, sa nu patesc ceva rau. Am platit chiar si un acatist in acest sens. Dar pana sa scriu eu acatistul, asta postase deja pe blog.sm

Doamne, ce repede merg lucrurile! Cred  ca vinovata de toate astea nu e numai Sorina, ci si rezonanta Schumann. S-au pus amandoua pe mine. Ma iubeste femeile.

Ce pot sa mai spun? Cica sunt acuzat de spalare de bani. Acu’ vad cate dreptate avea maica-mea, cand imi zicea: „Sebisor, nu mai lasa, mama, bani in buzunarele de la blugi, ca io nu le verific mereu si intra la spalat!” Neascultarea de parinti unde duce…

Of, of, viata mea, of, dusmanilor, ce aveti cu mine?

Inchei aici, draga jurnalule, ca ma suna astia de la televiziuni sa ma intrebe care mai e viata mea. Niste insensibili, zau asa!

P.S. Acest articol este un pamflat si trebuie tratat ca atare.

 

Lasă un răspuns

