File de jurnal Marian Munteanu


Draga jurnalule,

De cand m-au batut minerii, in tineretea mea nelinistita, mi-am jurat ca voi face tot ce imi sta in putinta sa parvin. Adica sa le arat eu la toti cine sunt. Si am reusit.

M-a ajutat si Virgil, Dumnezeu sa il ocroteasca, mult bine a mai facut omu’ asta la toti nevoiasii, mai ales intelectual. Si lu’ nor-sa, da’ asta e o alta poveste, o s-o spun cu alt prilej, acum ma pregatesc sa ma duc iar la Antena 3, sa ma maseze baietii de serviciu cum numai ei stiu si cum doar Voiculescu a mai trait asa senzatii naucitoare.

Ce sa spun, am ajuns candidat. Ca bine zicea un vecin: „Ma, Mariane, baiat frumos esti, destept esti, la televizor apari, de ce n-ai candida?” Da’ mie nu imi venea sa cred.

Noroc ca de mic am pupat moaste. Doamne ajuta la toti si mie, ca, daca ies primar general, minerii vor intra in Bucuresti numa’ pe baza de pasaport. Pai ce, capitala de Schengen?

Io mai lupt si contra inselaciunilor. Ti-am povestit, draga jurnalule, cum am luat atitudine la Mega Image cand am vazut ca la casa era un pret si la raft altul. Bine, la produse diferite, dar justitiarul din mine nu a putut ramane indiferent.marean munteanu

Noi suntem in prag de dezastru. Si lumea trebuie sa inteleaga. S-a schimbat clima, vine Apocalipsa. Taxele sunt uriase. Imi amintesc de ce zicea Parintele Arsenie Boca legat de taxe. Si, Doamne, mare dreptate mai avea!

Apropo, mi-a zis tanti Marcela, de la biserica, stii tu, aia care vinde lumanari, dar mie imi da mereu una gratis, bonus de fidelitate, ca ea imi face campanie printre enoriase si ca tanti Vetuta, de face coliva aia buna cu bombonele Cip, a dat si un acatist pentru reusita mea la alegeri.

Degeaba ma ataca pemepistii, soroistii, toti. Dumnezeu, tanti Marcela si tanti Vetuta sunt cu mine!

P.S. Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

 

Lasă un răspuns

