File de jurnal Gabriela Firea


Draga jurnalule,

De cand am intrat in cursa pentru PG, am descoperit a saptea dimensiune, apa calda, mersul pe jos si viata la bloc. Noroc cu Oreste, ca ma consiliaza din umbra si ma invata cum sa ma apar de atacurile energetice si de actele de vandalism care ar putea aparea. Mi-am dat seama ca, alaturi de sotul meu drag, Oreste este omul providential. Asta si pentru ca intr-o vreme a vrut sa se angajeze la Provident, dar a simtit el niste energii negative acolo si s-a lasat pagubas.

Nu mi-as fi inchipuit pana acum ca exista viata la bloc. Este incredibil cate ajungi sa cunosti cand Oreste, cu paranormalu lui, iti deschide ochii. Am vazut chiar ca sunt si oameni ce conduc Matizul.. Wow! Mega wow!

Ieri chiar am intrat intr-un bloc, unde o doamna simpatica foc mi-a dat sa mananc cornulete cu gem. Delicioase! Mi-a dat si la pachet. Bune. Le-am consumat pe scari, deoarece liftul se blocase si a trebuit sa cobor zece etaje.

Iti dai seama, jurnalule? Am coborat de la zece! Cred ca Bitman a patit o patanie similara de a scris piesa aia cu „Dincolo de nori”. Hi, hi, ce gaganduri nastrusnice imi trec prin cap, jurnalule, zici ca sunt culta!

Si mi-am mai dat seama de ceva: in blocuri e cam frig. Nu tu centrala, nu tu aer conditionat, nu tu semineu cu brizbrizuri, mileuri, alea alea, adica asa, niste chestii de bun gust, cum numa io stiu sa cumpar pentru casuta mea.semineu

Inchipuie-ti, jurnalule, tanti la care am fost avea televizor cu tub! Cu tub! Am intrebat-o unde e plasma si a zis ca n-are. Vai, cate obiective am de indeplinit! Ia sa le notez aici:

Toti cetatenii capitalei vor avea televizoare cu plasma

Toti cetatenii capitalei vor avea mileuri si seminee

Toti cetatenii capitalei vor avea, deasupra usii, langa icoana, un tablou cu mine. Hai ca asta e buna. Sa comand o sedinta foto. Tu stii ca io sunt exigenta atunci cand vine vorba de poze, nu ma fotografiez aiurea in tramvai. Apropo de tramvai. Ar trebui sa circul si cu asta. Dar,oare, cum se face? Urci in el pur si simplu? E, nu conteaza, sunt o diva, daca io vreau sa merg cu tramvaiul merg si gata.

Te las, jurnalule, ca acusi vine Pandelica al meu aacasa si nu e gata ciorba de potroace care ii place lui asa mult. Si mai am si niste salata, ca mi-au trimis baietii din teritoriu vreo doua bucati. Le ramasese pe la PSD si au zis sa n-o arunce, ca e pacat dde ea si e buna, iar lui Pandelica i-ar prinde bine niste vitamine acum.

P.S. Acst articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Un gând despre “File de jurnal Gabriela Firea

  1. Pentru ca la apropiatele alegeri locale, sa nu fie posibila MANIPULAREA alegatorilor, votul trebuie sa fie politic-natural!

    Adica cei saraci care formeaza electoratul de Stanga, trebuie sa voteze listele si candidatii Stangii, iar electoratul de Dreapta trebuie sa voteze listele si candidati Dreptei!

Lasă un răspuns

