File de jurnal Adriana Saftoiu


Draga jurnalule,

Sunt asa de suparata ca imi vine sa mai scriu o carte. Dar ma abtin, ca inca mai am in boxa vreo 500 de exemplare nevandute din cartea aialalta, stii tu, cu nasoale despre Udrea si Base. Ma gandesc sa le scot la vanzare pe lajumate.ro, ca imi baga baietii de la Antene anuntul imediat.

Dar am divagat de la subiect, draga jurnal roz cu picatele galbene. Galbene ca si peneleu’, fir-ar sa fie de peneleu’, dai un leu, mergi la Ateneu, ca mi-a facut bucata. Of, jurnalule, numai tu stii sa ma asculti, asa cum Elvis n-a facut-o nici macar in luna de miere!ss

Luni mi s-a propus sa fiu candidatul pentru PG. Stii ce incantata am fost, jurnalule, mi-am pus si camasa aia de matase, pe care mi-o pun numa’ cand sunt binedispusa! Si aflu acu’ ca am fost inlocuita de Marian Munteanu.

Of, Doamne, cum sa ii mai dau eu peste bot lu’ Baselu_ Ca, de suparata ce eram, l-am sunat si pe Elvis, dar asta, nesimtitu’, care nu a luat in calcul dragostea pe care eu i-am purtat-o cu devotiune, mi-a zis sa plimb ursul. E clar, s-a dat cu rusii.

Draga jurnalule, m-am decis; ma duc la Mall sa imi iau o rochita scurta, ca Udrea asa a dat lovitura.

Hai, te pupic dulce, jurnalul meu roz cu picatele galbene. Te ascund sub pat, ca nu se stie cand apar pasaje de aici in presa si nu vreau sa stie si altii framantarile mele sufletesti.

P.S. Pentru cei care nu pricep, acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Lasă un răspuns

