Odinioara, de Craciun trimiteam felicitari…


Multe din amintirile copilariei mele, legate de Craciun, se refera la scrierea de felicitari. Tin minte ca mama imi linia finut suportul de hartie si apoi scriam, cu mare atentie, textul clasic cu urari. Puneam plicul la posta si… gata!felicitare1

S-au dus vremurile acelea, in care faceam si colectie de felicitari, le comparam pe cele primite si pe cele trimise. Imi placeau cele cu imagini vii, le cam dadeam la o parte pe cele care imi pareau plictisitoare-cu un brad impodobit pe un fond alb.

Intre timp, cica noi, societatea, am evoluat. Eu nu as fi neaparat de aceasta parere. Sa primesti sms-uri de Craciun nu mi se pare mare realizare. Nu e nimic personal, sunt doar cuvinte goale trimise la niste numere de telefon. Nimic personal, nimic emotionant, nimic care sa aminteasca faptul ca este zi de sarbatoare.

Mi-e dor de vremurile cand primeam felicitari. Si cand trimiteam. Erau vremuri mai simple, tihnite, pline de bucurie, erau vremuri cand timpul avea, parca, mai multa rabdare cu oamenii. Mult mai multa. Iar oamenii erau mai apropiati, se bucurau de Craciun. Si, da… Era si zapada.

Acum nimic nu mai este la fel. Si nu va mai fi.

Lasă un răspuns

