Craciunul online, trendul anului 2015.


M-am grabit ieri sa scriu pe Fb: „Craciun petrecut online… Interesant”. Imediat, unii prieteni virtuali, de altfel, bine intentionati, s-au grabit sa ma consoleze. Dupa o clipa de buimaceala, mi-am dat seama ca mesajul meu fusese inteles pe dos: nu eu petreceam Craciunul online, ci era doar o observatie. Multitudinea de poze cu carnati, oameni care ridicau paharul in cinstea unora care, intamplator, dadeau peste imagine, urari, stari de bine, pentru moment am avut senzatia ca petrec Sfanta Sarbatoare a Nasterii Domnului cu tot felul de necunoscuti.

Toti, dar absolut toti, lasasera totul deoparte si se pozau cu voiosie ba langa brad, ba langa prieteni, ba cu un pahar de tarie in mana, sa vada toti ce bine se simt ei.cozonac

E trist. Pentru ca in spatele tuturor acestor expuneri nu se afla nimic: nici bucurie, nici liniste, nici impacare. Poate doar un stupid sentiment de competitie, o intrecere a mancatorilor de sarmale si cozonaci, a bautorilor de vin, tuica si bere. O incercare nefericita de umplere a golului produs de neimpliniri cu mancare si daruri.

Mai stiti ce inseamna Craciunul?

Lasă un răspuns

