Mariana Munteanu a plecat la Dumnezeu. In audienta.


Aproape ma luase somnul stand cu ochii pe Fb. Aceleasi stiri despre hotii, despre locul unde isi va petrece presedintele Sarbatorile… pleoapele imi deveneau grele, ca de plumb. Deodata, privirea mi-a fost atrasa de vestea ca Mariana Munteanu, liderul SANITAS Buzau, a murit. Prima data nu am crezut. Nu cred nici acum. Mi se pare imposibil, ireal ca persoana aceea plina de viata, cea cu care, pe vremea cand lucram ca jurnalist  in presa buzoiana colaborasem excelent nu mai exista.

Am ramas o clipa pe ganduri. Am incercat sa imi aduc aminte de franturi de discutii cu ea. Nu pot. Nu pot trece peste impresia pe care mi-a lasat-o, peste forta cu care dorea sa lupte contra abuzurilor si peste optimismul cu care depasea orice incercare.mariana munteanu

A fost omul care raspundea mereu la telefon, care era politicos si ferm dar, mai mult decat atat, extrem de sufletist. Imi amintesc doar ca aveam un loc unde ne intalneam-la ea la birou, evident, dar, pentru cei care nu stiau si ascultau discutiile telefonice, parea conspirativ.  „Ne intalnim in acelasi loc, da?” intrebam eu.

Si, astazi, nu mai e. Dupa ce a trimis revendicarile personalului sanitar autoritatilor competente de la noi, Mariana Munteanu a decis sa mearga acolo unde sigur i se va face dreptate: la Dumnezeu.

Lasă un răspuns

