Draga Universule,


Aceasta este prima mea scrisoare catre tine. Nu prea stiu cum trebuie sa te abordez si cum sa coordonez o relatie cu tine, da’ sper sa ma intelegi, la urma urmei fac parte din tine. Asa ca daca eu sunt ciudata inseamna ca esti si tu.

Revenind, draga Universule, astern pe foaia virtuala cateva ganduri de pace si iubire pentru refugiatii sirieni si pentru rudele lor. Te rog, Universule, trimite-i departe de noi, ca aici e saracie si smecherie multa si ei au nevoie de un mediu sigur si plin de fericire.

Te mai rog, draga Universule, ca pe Mos Craciun, sa ai grija de vecinii mei si sa le dai prilejul sa isi mai cumpere vreo doua bormasini. Nu de alta, dar este posibil sa se strice cea pe care o au deja si sa nu ma mai poata bucura cu zgomotul gauririi peretilor sambata dimineata.index

Draga Universule, nu mai am inspiratie. Dar promit ca revin. Cine stie, poate plantez si vreun copac intre timp.

Cu drag, eu.

Lasă un răspuns

