Tu ai gustat din „Petre Roman”?


petre romanImi plac prajiturile. Mult. Azi, lovita brusc de un simt gospodaresc, am zis sa fac o prajitura chinezeasca, dupa ce am vazut la televizor cum facea un chinez banane caramelizate.

Gasesc o reteta-pe care nu am mai preparat-o, dar asta e alta poveste- si imi sare in ochi reteta de prajitura „Petre Roman”. Am inteles ca a luat nastere la initiativa unor fane gospodine cu imaginatie.prajitura Petre Roman

Acum, ca prajitura asta exista de mult timp, e una. Iar descoperirea mea mirata de azi e alta. Astept cu interes prajitura Gabriel Oprea, Klaus Iohannis si Daniela Crudu. Si, de ce nu, fursecurile Radu Tudor, briosele cu ciocolata Dana Grecu si limbile de pisica Rares Bogdan. Limbile de pisica sunt tot niste fursecuri.

Reteta vad ca variaza: unii pun 3 oua, altii, 9, deci, dupa buget. Aveti aici una din retete.

Voi ati gustat vreo bucatica din „Petre Roman”?

Lasă un răspuns

