Patrunjel in lapte, bicarbonat in ciorapi… Wow!


Cum deschid si eu, ca omu’ modern, Fb-ul, cum dau de alte mostre de inteligenta iesita din comun. Trebuie sa ma sochez si sa deschid pagina daca vreau sa aflu ce se intampla daca pui vodca in sampon. Nu ma intereseaza, eu folosesc sampon cu laptisor de matca. Stiam ca gazul e util contra paduchilor, dar vodca ce le face, ii turmenteaza? Si de ce vodca, tuica de prune nu mai e buna? Sau aici toata povestea este cu substrat strategic geopolitic si ne invata sa ne apropiem de rusi, folosind vodca? Dificil.

De beneficiile bicarbonatului de sodiu nu mai vorbesc. Cred ca este panaceu universal, mana cereasca. Nu am gasit domeniu in care sa nu il intrebuintam. Si, banuiesc ca, daca avem bicarbonat de sodiu in casa si nu ne-am socat afland ce minuni savarseste, ar trebui sa il mancam dimineata. Cine stie cate beneficii mai are!

Aveam un coleg la radio care, atunci cand intarzia la serviciu, scotea plicul cu bicarbonat de sodiu si il punea langa calculator, motivand ca a avut arsuri la stomac. Si… bingo! Cum poti sa scapi de gura sefului? Cu bicarbonat de sodiu!

Eu va propun o chestie si mai tare, care nu poate sa ramana fara urmari. Soc! Da’ ce zic eu soc? Bomba nucleara! Puneti mana si mai citit cate o carte. Nici nu banuiti ce o sa vi se intample!

Acest material nu constituie, neapart, o pledoarie pentru citit. Dar n-ar fi rau daca ar fi. Cu alte cuvinte, e bine sa fie bine, e rau sa fie rau.

Lasă un răspuns

