Alexandre Eram omoara cu puterea mintii?


Andreea Esca e, din punctul meu de vedere-si nu cred ca gresesc cand afirm acest lucru- imaginea fanion pentru ProTv. Nu o vad niciunde in alta parte, chiar daca am citit eu ca vrea sa plece pe la alte posturi tv. Alexandre Eram este sotul sotiei sale Andreea Esca.

In fine, nu asta e subiectul articolului meu de azi ci interviul pe care i l-a luat sotul ei. Acum sa nu imi spuna cineva ca intrebarile alea nu au fost gandite impreuna cu consoarta acasa ca nu cumva sa iasa vreo gogorita live.

Oricum, intrebarile ar trebui sa faca parte dintr-un manual de jurnalism, sectiunea „Mai bine casier decat jurnalist” sau „Cum sa-ti omori interlocutorul cu puterea mintii”.

Intr-o perioada in care tara arde si sindicatele cer bani, Eram pune o intrebare ravasitoare: ce inseamna lux pentru sotia sa. Iar raspunsul acesteia dovedeste ca vecinii mei care lesina in fata tabelului cu intretinerea n-au decat sa creada mai departe ca lux inseamna sa mananci mici cu mustar 7 zile din 7 si sa bei bere. Ei nu au habar despre notiune. Adica despre lux. Si asta deoarece Esca zice ca lux inseamna sa iti bei cafeaua intr-o casa de pe plaja, aproape de mare. Eu ii sugerez o cherhana, ca sa ia si pranzul.

Ca un adevarat jurnalist-si-nca unul de investigatie, Eram intreaba ce fel de cafea. „Turceasca”, veni raspunsul prompt al consoartei. esca

Intrebarile nu au legatura intre ele, par mai mult o adunatura despre care sa poata spune cineva la final ca alcatuiesc un tablou al Andreei Esca. Pe mine m-au plictisit, dar probabil nu am eu organe pentru asemenea fineturi.

Daca vreti sa stiti, numai la cafea face Esca mofturi. Cand vine vorba de sex, zice ca e binevenit oricand.

Lasă un răspuns

