Greu de invins: Magda Bistriceanu.


Pe Magda Bistriceanu o placi sau nu, nu cred ca exista cale de mijloc. Nu este genul care sa puna pe reteaua de socializare poze cu pisici, catei sau citate din Osho, in schimb da cosmaruri plagiatorilor si coruptilor. Este la curent cu politica si actualitatea romaneasca, are pareri si nu se teme sa le exprime, fie pe contul de Fb, fie direct la tv, la ore de maxima audienta.Magda Bistriceanu

Sursa foto: Fb

In asemenea conditii, se pune intrebarea: acest curaj de care da dovada nu cumva are si urmari?

In prima linie: Va urmaresc postarile de pe Fb si nu pot sa nu observ curajul cu care abordati teme fierbinti din politica si actualitatea romaneasca. Intrebarea mea este: ati primit vreodata amenintari sau ati simtit ca ati deranjat prin atitudinea pe care o aveti?

Magda Bistriceanu: Am mesaje primite în privat, limbajul folosit este inadecvat pentru a le publica. 

In prima linie: Expeditorii sunt persoane publice sau cunoscute?

Magda Bistriceanu: Am avut contul de Facebook raportat ca si cont fals, motiv pentru care a fost suspendat o zi. A trebuit să trimit la Facebook o copie de pe C.I, asta e si motivul pentru care apar cu Magda Magdalena.In C.i sunt Bistriceanu Magdalena. Nu, nu sunt persoane cunoscute! Sunt conturi false!

In prima linie: Credeti ca in spate s-ar afla oameni platiti de anumite persoane sau partide in scopul de a va intimida?

Magda Bistriceanu: Nu știu dacă sunt neaparat plătiți, dar cred că deranjez.

întotdeauna am spus lucrurilor pe nume, mi-am asumat si după cum s-a observat, ce am spus s-a confirmat.

Multe mesaje au venit după publicarea fotografiilor pe pagina mea de socializare din concediul premierului.
Lasă un răspuns

