Franturi de vieti sau existenta mea, a ta, a lor pe Fb


Nu este zi sa nu deschid Fb. Uneori-de multe ori:D- postez ceva, alteori doar dau Like sau verific ce noutati au mai aparut.

Pe langa problemele nationale, de genul Puie Monta si „Pleaca acasa, plagiatorule!” or glumele despre concediile presedintelui, fiecare posteaza ce ii trece prin cap, da Share la glumite sau poze-predominand cele cu gagici si pisici.

Uneori, simt ca intru prea mult in viata multor necunoscuti aflati in lista mea de Fb. Aflu ce au mancat, pe cine invita la bere, cum se simt in concediu, cu ce politician tin, daca s-au despartit sau nu de iubirea vietii lor pana la momentul x sau daca parintii lor isi serbeaza ziua de nastere.

Totul e prins pe Fb. Aproape ca nici nu iti mai vine sa inviti vreun cunoscut in oras. De ce ai face-o? Daca e consecvent pe Fb si dornic sa isi impartaseasca trairile cu toti, ce sens mai are sa repete aceleasi lucru la un pahar de vorba?

Sunt si momente in care am impresia ca toata lumea vorbeste numai despre politica. Deschid intr-o seara laptopul si sunt inundata de Tariceni, securisti, dosare penale, si totul vine, vine spre mine, simt cum ma inconjoara… Si este de-a dreptul infricosator. Inchid pagina si respir. Beau un pahar cu apa si deschid din nou. Acum se schimba foaia, un oarecare ma eticheteaza intr-o poza cu Maica Domnului. Nu inteleg de ce, dar sper ca Doamne-Doamne sa aiba mai mare grija de mine.

thAsta mi-a amintit de un banc cu un copil care isi dorea foarte mult o bicicleta. Asa ca micutul merge la biserica, ia un obiect si fuge acasa. Acolo, ia o foaie, un pix, intra sub pat si scrie: „Iisus, mama Ta e la mine. Daca o vrei inapoi, trimite-mi o bicicleta”. Eu vreau un milion de euro. :O

Seara e si mai frumos. Incep urarile de somn usor. Unele, insotite de poze. Am trecut si eu prin etapa asta. Acum mi-a trecut.

Nu mai scriu, intru pe Fb.

Lasă un răspuns

