Tigai, cancan si o dimineata tarzie


E o dimineata mohorata. Am asteptat-o, am vanat-o, am sperat ca va veni. Si sperantele nu mi-au fost inselate. Aerul a devenit respirabil, mintea poate gandi „la rece”, se apropie plecarea sirurilor de cocori si nostalgia adusa de zilele de toamna.

Cu aceste ganduri, deschid laptopul. Accesez cateva pagini mai mult la intamplare, decisa sa nu imi incep ziua cu chestii complicate. Ma uit pe niste pagini de monden, nu de alta, dar sa vad si eu care mai e trendul in materie de prostie pentru ziua de azi.

Pe fundal, televizorul deschis. Ruleaza reclama la tigai. Cineva misca o tigaie ca sa ne arate ca nu se lipeste clatita.

Cerul e mohorat. Este ora pranzului. Ce voi face azi?

Lasă un răspuns

