Vladimir Putin, intre adevaratul caracter si cel dat de media.


Intr-o zi, trecand pe verde, am fost la un pas sa ajung sub rotile unui autoturism care venea cu viteza din stanga. Evident, soferul era pus de vreun dusman de-al meu sa ma anihileze, nefiind nici o legatura intre graba si inconstienta lui dementa si posibilitatea producerii unui accident mortal.

La asta m-am gandit cand am vazut la B1 informatia potrivit careia Vladimir Putin, liderul Federatiei Ruse, ar fi ordonat „personal” asasinarea unui spion rus. Nu cunosc regulile dupa care functioneaza spionajul si nici nu am cum sa le aflu vreodata, dar mi se pare deplasata o asemenea afirmatie. Care, o data aparuta in presa din strainatate, a fost rapid preluata de romani, dornici sa dea palme cu piciorului liderului rus. Nu ar fi pentru prima data, nu intru in detalii, cititi postarile mele anterioare folosind tag-ul Vladimir Putin si va veti convinge.

In fapt, avocatul sotiei si fiului lui Aleksandr Litvinenko sustin ca exista suficiente probe care sa il incrimineze direct pe Putin. Poloniul, substanta care i-a cauzat moartea spionului rus, este de origine ruseasca. Wow!!!! Argument suficient de solid. Masina care era sa ma calce pe mine cred ca era nemteasca, deci sigur germanii mi-au pus gand rau. Daca aveam dubii, acum am certitudini. O idee fixa este intotdeauna mai buna decat un car de indoieli.

Vaduva spionului este sigura ca sotul ei nu ar fi putut fi ucis „fara stiinta si consimtamantul domnului Putin”.

Daca acest proces ar fi avut loc in Romania, cu siguranta s-ar fi desfasurat mai mult la tv decat in sala de judecata. Atunci am fi avut parte de marturiile lui Lazarus, ale lui H. Dumitrascu si chiar ale vreunei prezicatoare care stiau cu siguranta ca Putin este vinovat. Singurul fapt care asigura, in ochii opiniei publice, o pojghita de credibilitate acestui proces este locul in care s-a desfasurat si amploarea luata in media occidentala. In momentul de fapta, Occidentul are o singura tinta: Vladimir Putin.

Articolul acesta nu ma convinge ca Vladimir Putin este vinovat.vp1

Cum nu m-a convins nici cartea Annei Politkovskaia, nici propaganda occidentala defavorabila liderului de la Kremlin.

Charles de Gaulle afirma: „Un adevarat lider are intotdeauna un element-surpriza in maneca pe care altii nu il pot stapani, dar care mentine publicul sau in suspans si interesat”.

Lasă un răspuns

