Suntem spionati prin cutiile cu ceai si becurile cu filament!


Cand lucram in presa locala, adica acum multi ani, dar nu chiar atat de multi incat sa se potcoveasca puricele cu 99 oca de fier, intr-una din discutiile purtate cu seful Politiei Municipiului Buzau, un om tare de treaba, am aflat ca sunt unii care reclama ca sunt spionati prin cablul tv sau ca li se baga pe sub usa fel de fel de substante. Evident, m-am distrat destul de bine atunci, dar azi imi dau seama ca paranoia ajunge sa se manifeste pe net. Si asta nu ar fi nimic daca nu ar atrage si adepti.

Aflam, spre exemplu, ca -socant, stiu – suntem spionati prin intermediul intrerupatoarelor. Cica un individ a gasit un sim cand a desfacut intrerupatorul. Evident, si eu am gasit Sfantul Graal intr-o cutie cu ceai turcesc, cumparat la kilogram. Si, mi-am amintit, am mai gasit microfoane intr-o pereche de tenisi luati din Obor de o vecina, care nu stia de ce discutiile ei cu barbat-su despre intretinere se aud la postul public de radio.

Va rog sa fiti atenti cand cumparati becuri, creioane, adeziv si detergent, ca securistii pandesc. Mai ales dupa raftul cu gogosi cu glazura de la Mega Image, acolo stiu eu sigur ca se ascund agentii CIA. Atentie mare la becurile cu filament. Acelea sunt adevarate bombe ale spionajului.bf

Daca aveti impresia ca vecinii si oamenii din jur va privesc ca si cum v-ar cunoaste prea bine, daca unii susotesc in timp ce trec pe langa voi e semn clar ca sunteti interceptati. Nu ramaneti indiferenti! Spargeti tot ce aveti prin casa si apoi treceti si la vecini, nu inainte de a le prezenta biletul de externare de la Spitalul nr. 9! Sa fiti iubiti!

Lasă un răspuns

