Week end


La acest sfarsit de saptamana am iesit din Bucuresti si am vizitat niste prieteni. Asta a fost sambata. Frumos, glume bune, decente, atmosfera relaxanta, ca in familie aproape, si promisiunea ca ne vom revedea cat mai curand. Au fost niste clipe cu adevarat reconfortante, dupa multe sfarsituri de saptamana in care mai mult am lucrat decat sa ma distrez.

Nici azi nu a fost rau, desi o durere de rinichi m-a cam necajit. Am scris, in schimb, pe blog.  Asta ma bucura. Si am citit ceva de Mihail Sebastian. Si am lasat telefonul in alta camera, sa sune cat va vrea… E duminica, nu vreau sa aud nimic. Nimic care sa imi tulbure linistea autoimpusa.

Sper doar sa imi pot petrece si celelalte sfarsituri de saptamana in aceeasi atmosfera de calm si frumusete. Oare vreau prea mult?images

Lasă un răspuns

