Cel mai fara sare si piper barbat din showbiz cica are amanta.


Daca mi-ar fi spus cineva ca Razvan Simion, colegul lui Dani lovit cu tigaia in cap are succes la femei, l-as fi trimis la ospiciu, sa se trateze. Un barbat mai fara sare si piper decat Razvan Simion nu am vazut in viata mea.

De ceva timp, de vreo cateva zile, mai exact, adica de atunci de cand am inceput eu sa ma mai uit prin tabloide, aflu cu stupoare nu numai ca are amanta, ba ca sotia era si geloasa. Repet: pe cine si de ce? Dar este treaba fiecaruia sa creada si sa vada ce vrea, mai ales ca frumusetea e in ochiul privitorului.rs

lbAzi se pare ca si Simion si-a luat revansa si a decis sa spuna si el ceva.O lauda pe fosta nevasta, aia care timp de 15 ani i-a spalat ciorapii. Acum, el cica si-ar fi gasit iubirea vietii in Lidia Buble, aia de ii facea concurenta la nas lu Tonciu.

Va las pe voi sa faceti o incheiere acestui articol. Eu nu mai pot…

Lasă un răspuns

