Scoala vedetelor, examenul de admitere si praful de pe toba


Long time ago, pe vremea cand la Tvr se difuza emisiunea „Scoala vedetelor” si romanii chiar se uitau – eu nu faceam exceptie – examenul de admitere la liceu era unul destul de serios, de dur, de complex. Tin minte de parca ar fi fost ieri ca, timp de un an, intr-a opta, eu nu aveam clipe libere sau de respiro. Invatam dupa-amiaza, iar dimineata trebuia sa fac lectii. Seara, la sase, uneori sapte, cand reveneam de la scoala, trebuia sa merg la profa de romana din localitate pentru meditatii. Imi dicta comentarii luuuungi pe care trebuia, evident, sa le invat.

Sambata mergeam la Buzau, unde aveam pregatire din nou la romana si la mate. Mai spre finalul anului scolar, s-a adaugat si pregatirea la desen si muzica, probe care se cereau la Liceul Pedagogic.tabla

Erau zile in care simteam ca tot ce imi doresc era o portie zdravana de somn, atat si nimic mai mult.

Azi m-am uitat si eu pe subiectele care s-au dat la examenul de Limba si literatura romana. Si am avut un moment de dezamagire. Atat de simple! Oare cat de mult vor onor sefii de la Educatie sa reduca gradul de dificultate al subiectelor si cat de mult simplifica materia de studiu?

Cu un alt prilej voi prezenta subiecte „de pe vremea mea”. Trist. Demodat.

Un gând despre “Scoala vedetelor, examenul de admitere si praful de pe toba

Lasă un răspuns

