Nu imi pasa de Udrea sau de restul.


Zilele astea, Udrea a parasit inchisoarea. Asa, si? Nu imi pasa. Sincer.

In lumea micuta, in care nu ma cred nemuritoare si rece, dar in care ma invart, asemenea probleme nu conteaza. Mult mai important mi se pare sa raman calma in autobuz, indiferent de ora, deoarece zeci de pensionari se inghesuie pe scaune inca de la ora sapte dimineata.

Personal, nu am inteles unde pleaca asa devreme si de ce trebuie sa astept un alt autobuz pentru ca nu am loc sa urc.

Nu am inteles nici placerea unor romani de a ramane certati pe vecie cu apa, sapunul si deodorantul sau pasta de dinti.

Nu am inteles de ce trebuie sa fim mitocani.

Toate astea sunt lucruri de care ma lovesc zi de zi. Si atunci, de ce mi-ar pasa de Udrea? Cand erau taiate salariile bugetarilor, cand parintii mei sufereau, alaturi de alte cadre didactice, din pricina reducerilor salariale, a venit Udrea sa ii linisteasca? Nu. i2

Pentru mine, Udrea si altii nu reprezinta nimic. Pentru ca locul ei si al altora ca ea-adica toata clasa politica romaneasca este la groapa de gunoi a istoriei.

Lasă un răspuns

