Picioare obosite? Nu si ale mele!


Daca, in urma cu cateva zile, mi-ar fi spus cineva ca pot purta incaltaminte cu toc cui si, pe deasupra, sa imi mai simt picioarele usoare, as fi considerat ca omul e pus pe glume. Mi se parea imposibil ca, dupa o zi plina, in care picioarele m-au purtat peste tot, sa ma simt confortabil.

Vazusem de mult timp pe rafurile hipermarketurllor ceaiul „Picioare usoare” de la Fares, insa, desi stiam cat de eficiente sunt produsele lor, nu il incercasem.Ceai-StareDeBine-PicioareUsoare-3D-sn Si rau am facut,fiindca m-am chinuit. De sambata, insa, de cand am cumparat o cutie-si de cand am inceput sa beau doua cani de infuzie pe zi-ma simt excelent. Ma asteptam sa dea rezultate, insa nu atat de repede si in totalitate. Sa va explic: sambata am baut doua cani cu ceai. Seara, m-am asezat in pat si am dormit fara sa mai simt furnicaturile care ma chinuiau seara de seara. La fel si duminica.

Ingredientele sunt 100% naturale, fara coloranti sau arome adaugate. Gustul este acrisor, de la hibiscus si nu necesita indulcire. Eu oricum consum ceaiurile neindulcite.

Pretul a fost undeva pe la 5,50 lei.

Daca il voi recumpara? Imi fac provizii chiar! :))

Lasă un răspuns

