Ce fac eu cand ma dor rinichii.


Ei bine, in prima faza ma enervez: „La dracu!”, „Asta imi lipsea!” Etc etc s.a.m.d.

Urmeaza momentul in care ma gandesc ce sa fac. Alternative nu prea am, oscilez intre a astepta sa treaca de la sine (stiu. buna gluma, ha, ha!) si a ma trata. Mentionez ca de vreo trei ani am renuntat la medicamentele pentru rinichi, prefer ceaiurile si, in cazuri severe, o tinctura de la Fares.

Nefiind o durere mare aleg un ceai – de coada calului si/ sau de cozi de cirese.

Pe langa faptul ca ma hidratez scap si de durere. Nu am codite de cirese de la tara, din pomul aflat in curtea bunicii -ah, stereotipii lacrimogene si neverosimile ( mamaie avea visini, meri, caisi, piersici, numai ciresi,nu!) – ci de la Catena. Pun poze cu ambalajul ca sa stiti ce sa cumparati in caz de buba la rinichi.IMG_20141230_160045

Gustul nu e chiar „stimul pentru simturi”, mai degraba efectul infuziei te trimite mai des acolo unde si imparatul merge pe jos. Dar dupa aia scapi de durere.

Iata, dragi cititori, ce fac eu cand ma dor rinichii.

Lasă un răspuns

