Dimineti orientale intr-un Bucuresti inghetat


IMG_20141219_063558De regula, diminetile mele incepeau cu o cana mare de ceai negru insotit, invariabil, de o feliuta zdravana de lamaie. Si credeam ca ritualul asta va continua pana voi ajunge sa citesc povesti nepotilor.

„Never say never”, asa ca ritualul avea sa se schimbe dupa un drum la Demmers TeeHaus din Dorobanti unde, intr-o atmosfera calda si inconjurata de oameni frumosi, am putut vedea o parte din marea lor oferta de ceaiuri. Din care eu mi-am ales Wintery Green Tea, un ceai Verde „de sezon” . Producatorii ne informeaza ca avem de-a face cu un „amestec de ceaiuri verzi cu bucati de migdale prajite, scortisoara, petale de portocala si aroma de portocala”. Pentru preparare se foloseste apa la 80°C, o lingurita de ceai si se lasa la infuzat doua minute.

Licoarea obtinuta este deschisa la culoare, de un galben pal, limpede si aromata. Gustul este dulceag, usor picant, cu un after taste indelungat, migdalat.
Asa ca nu e de mirare de ce diminetile mele au iesit din tipar.

Lasă un răspuns

